luni, 26 octombrie 2009

Moguli şi antimoguli

Traian Băsescu a reuşit să ne bage în cap şi vocabular "mogulii de presă". Probabil, ăia care îl pupă în fund sunt "antimoguli de presă". Mă uit cu gura căscată cum îl perie Naşul, pe B1. Pe el şi pe toată familia. Şi cum îi toacă mărunt pe adversarii săi. Fără perdea. Habar n-am cum face Hotnews, alţi antimoguli, că la articole le sunt evidenţiate comentariile pozitive la tema Băsescu. Pe cele negative trebuie să faci click, ca să le citeşti. Un lucru e sigur - antimogulii de la Hotnews sunt pro-Băsescu. Asta a polarizat cititorii. Cât e manipulare, interes şi cât e doar subiectivism, mi-e greu să îmi dau seama.
Aveau azi o ştire preluată de la Newsin. E de fapt o afirmaţie a lui Băsescu:
"Nu cred că şefii celor trei partide care acum se joacă cu interesul naţional, mă refer la domnul Geoană, la domnul Crin Antonescu şi la domnul Marko Bela, nu cred că nu ştiu toate aceste lucruri. Îmi permit să spun că, persistand în menţinerea instabilităţii politice, se apropie consistent de un act de trădare a interesului naţional, de trădare a intereselor poporului român", a afirmat şeful statului.
Băieţii nu au taine ca să ne povestească cu ce ocazie a spus Traian Băsescu aşa ceva. Doar ultima frază, repetând ideea, ne sugerează unde a fost culeasă perla:
"Mă tem că ne apropiem cumva de un fel de trădare a interesului naţional", a declarat Traian Băsescu, după ce a părăsit sediul său de campanie.
Deci reporterii erau la sediul de campanie. Băsescu spune "Statul (interesul naţional) sunt eu", iar antimogulii aplaudă şi răspândesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu